House of Jeans Sp. z o. o. Sp. k.

731 818 181 info@bejeans.pl
Kozły 4 21-532 Łomazy woj. lubelskie
5372601299
!

Do poprawnego wyświetlania strony wymagana jest odpowiednia wersja przeglądarki internetowej wraz z włączoną obsługą JavaScript.
Zalecana wersja przeglądarki to Internet Explorer 10.0 i wyższe.

Wymiany, zwroty, reklamacje


Gwarantujemy darmowy zwrot i wymianę produktu.

  1. Możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 28 DNI od dnia otrzymania przesyłki
  2. Gwarantujemy darmowy zwrot za pomocą punktów DPD PICK UP POINT oraz poprzez PACZKOMATY. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w inny sposób, zwracasz go na swój koszt.
  3. Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  4. Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść do 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot zostanie wykonany zgodnie z Twoją dyspozycją z formularza zwrotu.


Jak zwrócić produkt?

  1. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, bez oznak użytkowania, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Jeśli chcesz wymienić produkt dokonaj jego zwrotu i złóż nowe zamówienie na pożądany produkt.
  3. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl. Nie zapomnij wypisać prawidłowo danych do zwrotu należności.
  4. Zapakuj produkty wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres:
    POLLINI CH Klif
    ul. Okopowa 58/72
    01-042 Warszawa
    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący (nie dotyczy przy zwrtu przez DPD PICK UP POINT oraz Paczkomaty). Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  5. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 5 dni roboczych na wskazane konto bankowe, konto paypal lub w przypadku płatności kartą zwrot wykonany zostanie na kartę, z której dokonano płatności.


Jak dokonać darmowego zwrotu poprzez DPD PICK UP POINT.

  1. Znajdź punkt DPD Pickup w twojej okolicy pod tym adresem DPD PICK UP POINT
  2. Dostarcz zapakowany produkt do wybranego punktu DPD PICK UP POINT wraz z listem przewozowym, który został dołączony do paczki.
  3. Okaż kurierowi list przewozowy, który został dołączony do paczki i poproś o Bezgotówkowy Zwrot Towaru
  4. Paczka z nowym listem przewozowym zostanie bezpłatnie zwrócona do nas.


Jak dokonać darmowego zwrotu poprzez Paczkomaty.

  1. Wejdź na stronę PACZKOMATÓW szybkiezwroty.pl
  2. Wypij formularz i oczekuj na otrzymanie kodu do zwrotu.
  3. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie przy pomocy otrzymanego Kodu.


Reklamacja towaru
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Regulaminem i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.).

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij dokładnie formularz reklamacji (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl.
  2. Zapakuj produkt wraz z formularzem reklamacji  i odeślij na adres:
    POLLINI CH Klif
    ul. Okopowa 58/72
    01-042 Warszawa
    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszty przesyłki zwrotnej.
  3. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od  dnia otrzymania reklamowanego produktu.
Suma
0,00 zł
wróć do zakupów
Zamawiam