Wymiana, zwroty i reklamacje
Gwarantujemy darmowy zwrot i wymianę produktu na terenie Polski.
- Możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 DNI od dnia otrzymania przesyłki
- Gwarantujemy darmowy zwrot za pomocą punktów DHL PARCEL oraz opcji DHL ZAMÓW KURIERA. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w inny sposób, zwracasz go na swój koszt.
- Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot zostanie wykonany zgodnie z Twoją dyspozycją z formularza zwrotu.
Jak zwrócić produkt?
- Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, bez oznak użytkowania, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Jeśli chcesz wymienić produkt dokonaj jego zwrotu i złóż nowe zamówienie na pożądany produkt.
- Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl. Nie zapomnij wypisać prawidłowo danych do zwrotu należności.
-
Zapakuj produkty wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres:
POLLINI Dom Mody Klif
ul. Okopowa 58/72
01-042 Warszawa
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący (nie dotyczy zwrotu przez DHL PARCEL oraz DHL ZAMÓW KURIERA). Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. - Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 14 dni roboczych na wskazane konto bankowe, konto paypal lub w przypadku płatności kartą zwrot wykonany zostanie na kartę, z której dokonano płatności.
Jak dokonać darmowego zwrotu poprzez DHL PARCEL.
- Wchodzimy na stronę https://dhl24.com.pl/zwroty/
- Wprowadzamy numer przesyłki do zwrotu z dołączonego do przesyłki listu.
- Wybieramy opcję „nadaj w punkcie” lub „nadaj kuriera” i postępujemy według instrukcji.
Reklamacja towaru
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Regulaminem i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.).
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Jak zareklamować produkt?
- Wypełnij dokładnie formularz reklamacji (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl.
- Zapakuj produkt wraz z formularzem reklamacji i odeślij na adres:
POLLINI Dom Mody Klif
ul. Okopowa 58/72
01-042 Warszawa
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszty przesyłki zwrotnej. - Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu.