- 20% na BLACK WEEK 24-29.11 - #myPolliniPoland

INFOLINIA tel. 791 83 83 83

Wymiana, zwroty i reklamacje


Gwarantujemy darmowy zwrot i wymianę produktu na terenie Polski.

  1. Możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 DNI od dnia otrzymania przesyłki
  2. Gwarantujemy darmowy zwrot za pomocą punktów DHL PARCEL oraz opcji DHL ZAMÓW KURIERA. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w inny sposób, zwracasz go na swój koszt.
  3. Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  4. Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot zostanie wykonany zgodnie z Twoją dyspozycją z formularza zwrotu.


Jak zwrócić produkt?

  1. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, bez oznak użytkowania, zgodnie z regulaminem punkt 7. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Jeśli chcesz wymienić produkt dokonaj jego zwrotu i złóż nowe zamówienie na pożądany produkt.
  3. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl. Nie zapomnij wypisać prawidłowo danych do zwrotu należności.
  4. Zapakuj produkty wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres:
    POLLINI Dom Mody Klif
    ul. Okopowa 58/72
    01-042 Warszawa
    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący (nie dotyczy zwrotu przez DHL PARCEL oraz DHL ZAMÓW KURIERA). Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  5. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy należność do 14 dni roboczych na wskazane konto bankowe, konto paypal lub w przypadku płatności kartą zwrot wykonany zostanie na kartę, z której dokonano płatności.


Jak dokonać darmowego zwrotu poprzez DHL PARCEL.

  1. Wchodzimy na stronę https://dhl24.com.pl/zwroty/
  2. Wprowadzamy numer przesyłki do zwrotu z dołączonego do przesyłki listu.
  3. Wybieramy opcję „nadaj w punkcie” lub „nadaj kuriera” i postępujemy według instrukcji.


Reklamacja towaru
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z Regulaminem i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. , poz. 121 ze zm.).

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij dokładnie formularz reklamacji (pobierz w formacie pdf) i prześlij go na adres email: info@hael.pl.
  2. Zapakuj produkt wraz z formularzem reklamacji  i odeślij na adres:
    POLLINI Dom Mody Klif
    ul. Okopowa 58/72
    01-042 Warszawa
    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszty przesyłki zwrotnej.
  3. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od  dnia otrzymania reklamowanego produktu.