House of Jeans Sp. z o. o. Sp. k.

731 818 181 info@bejeans.pl
Kozły 4 21-532 Łomazy woj. lubelskie
5372601299
!

Do poprawnego wyświetlania strony wymagana jest odpowiednia wersja przeglądarki internetowej wraz z włączoną obsługą JavaScript.
Zalecana wersja przeglądarki to Internet Explorer 10.0 i wyższe.

Koszty i czas dostawy

Darmowa dostawa na terenie Polski od 199 zł


InPost Paczkomaty 24/7 - 6 zł
Paczkomaty InPost to nowoczesna usługa pocztowa, wykorzystująca system automatycznych skrytek pocztowych. Paczkomaty są dostępne całą dobę przez cały rok. Dostawa do Paczkomatu do 24h od nadania przesyłki w dni robocze. Dostawa po wcześniejszej przedpłacie.
Kurier DPD - 10 zł
DPD wiodąca międzynarodowa firma kurierska, codziennie świadczy usługi tysiącom zadowolonych klientów. Dostawa do 48h od nadania przesyłki w dni robocze.
Poczta Polska - 18 zł
Dostawa przez listonosza/kuriera Poczty Polskiej. Dostawa do 3 dni roboczych od nadania przesyłki. Dostawa po wcześniejszej przedpłacie.

Do krajów UE (oprócz Chorwacji, Cypru, Grecji, Malty):
Kurier DPD - 20zł - darmowa dostawa  od 999 zł
Dostawa od 2 do 4 dni od nadania przesyłki. Dostawa po wcześniejszej przedpłacie.

Termin dostawy
Przesyłki nadajemy w dni robocze od poniedziałku do piątku (do godziny 13.00 w piątek). Wysyłki są monitorowane i można sprawdzić ich status na stronach firm kurierskich odpowiednio: www.paczkomaty.pl, www.dpd.com.pl, www.poczta-polska.pl. Standardowo realizujemy zamówienia (przekazanie przesyłki do kuriera) w ciągu 1-2 dni roboczych, natomiast standardowy czas dostawy przez firmę kurierską wynosi do 48 godzin w dni robocze.

Termin dostawy Produktu do Klienta może wynosić do 21 dni roboczych licząc do daty złożenia zamówienia w przypadku wyboru opcji „za pobraniem”, a w przypadku przelewu przez serwis eCard, PayPal lub bezpośrednio na nasze konto, licząc od chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym lub autoryzacji karty płatniczej.

Odbiór przesyłki
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, zaleca się aby Klient sprawdził w obecności spedytora stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki zaleca się sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Odbiorcę i kuriera.

Odbierając przesyłkę z Paczkomatu, Klient powinien sprawdzić stan paczki i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, wybrać na ekranie Paczkomatu opcję dotyczącą reklamacji i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę prywatności.
Jeśli ustawienia cookies nie zostaną zmienione, podczas przeglądania strony informacje automatycznie zapisywane będą w pamięci Twojego urządzenia.
ZAMKNIJ
Suma
0,00 zł
Przejdź do kasy
wróć do zakupów